marți, 6 decembrie 2022

TORT MOV

6/31 Provocarea lunii decembrie 31 de povești pentru 31 de zile.



Pentru ziua cu Moș Nicolae mi-aș fi dorit un text plin de emoție, o poveste specială. Planetele nu se supun năzărerilor mele încă. Am ales însă, dintre multele restanțe dulci ce le am adunate, să defilez cu unul dintre cele mai frumoase torturi. De-aș vrea să-i găsesc defecte, aș chițibuși o listă lungă, inclusiv focalizarea  pozelor. 


Fetița care-n 2020 își dorea rujuri și-n 2021 creioane pentru ochi, anul acesta o ales un cățel. Imposibilitatea de a-mi controla degetele în totalitate o pus multe piedici în calea ochișorilor de patruped, pe care i-am tot refăcut pân am renunțat la a atinge perfecțiunea. 




Elementele decorative ale tortului:

  • Fondant de modelare
  • Bezele umplute cocoțate pe bețe - rețeta în programele viitoare. 



ALTE MENȚIUNI
  • Tortul a fost montat în forma de 24 centimetri (2.6 kilograme).
  • Este identic celorlalte două: blat pandișpan și blaturi cu cacao (însiropate) cu mousse de ciocolată neagră și ciocolată de lapte. 

La mulți ani cu sănătate și bucurii, Iasmi! Acuș îl gândim p'ăla pentru 18 ani. 

La mulți ani, Nicolai! 




⧭ În arhivă există 2 etichete care adună torturile (or fi vreo sută de rețete): 1 și 2




_____________________________
Seria 31 de povești pentru 31 de zile este orânduită astfel:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu