duminică, 3 decembrie 2023

TORT CU PANTERA ROZ


3/31 ➤ Provocarea lunii decembrie  31 de povești pentru 31 de zile.




E iară 3 decembrie, e iară tort roz. Așa-mi aminteam, că fură toate roz. Arhiva zice că mi-i mintea scurtă și că anul trecut s-o movulit dulcegăriile. 



Ce-mi atrage atenția la parada torturilor?  Pe măsură ce fetița o crescut,  renunțarea la creioane și cutii pentru spoit. Dacă la 12 ani, când am început,  lista era lungă în ruj, pudră, farduri, pentru 15 ani dorința fu: doar Pantera Roz! 
 

S-o păstrat bezelele și macarons. Musai bezele și macarons! Și tort de ciocolată, același an de an. 


Ai crede că după atâtea torturi misiunea devine mai ușoară. La mine, nu. Am schimbat rețetele la macarons și bezele căci de ce să nu renunți la ceva ce funcționează perfect?! Nici de le scăldam în Bega nu erau atât de umede.  
Am refăcut liste de cumpărături ș-am dublat drumuri.  Mi-o tremurat chiloții să nu sparg figurină lucrată migălos și să nu nimeresc porțiile pruncilor cu sârme or scobitori. Poate c-o dispărut panica de la primele probleme tortuloase, dar stresul cât casa s-o păstrat. Și ce de emoții, ș-acum după ce tortul fu aplaudat, încă mi-i ghem stomacul doar pentru că le pomenesc. 



La mulți ani, Iasmi! Să-ți împlinești toate visele, mai ales pe cele ce amu par cele mai gogonate dintre ele!
 
___________________________________
📌 Alte torturi cu rețete or făr de ele sunt adunate AICI:



🎀🎍🎄Și 31 de povești pentru 31 de zile în arhivă:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu