luni, 27 februarie 2017

Despre lucrurile simple (22) - Împodobit-am bradu'




Se ia  un borcan și  sub capacul lui  se depozitează  pe bilețele toate fericirile anului. Sau se ia un blog și i se dă misiunea asta.
Ia să mai completez c-o liniuță planul lui 2017 - exerciții de echilibru:  a se identifica cel puțin o fericire în 7 zile curgătoare! 

*
Anu trecut, în decembrie, n-am mai gătit bradul. Prima dată după foarte mulți ani, n-am mai avut disponibilitate pentru bucuria aceasta. De lipsit, mi-a lipsit! Au fost ierni cu brad împodobit în noiembrie și dezpopoțonat în mai, așa de mare îmi e dragul.
Ce făceam io sâmbătă în sincron cu bibilitul mărțișoarelor? În apărarea mea trebe-nregistrat că ningea ca-n povești. 
Daaaa, împodobeam bradul! Că doară nu era să-l pozez pentru Olx făr de podoabe, nu?! 
E o minune adevărată cum o bucată de plastic curgătoare, înzorzonată cu gablonzuri,  naște atâtea emoții și bucurie!

Îi zâmbesc, de atunci, de zece ori pe zi și-l asigur că de va ferici și altă casă, măcar pe un sfert din cât mi-a dăruit mie, mare bucurie-mi va fi.  


________________
Alte fericiri din borcănaș:
20. Bucurie-n dar  (ultimul bilețel din 2016, cu trimiteri spre întrega colecție a primului an)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu