sâmbătă, 25 februarie 2017

50 DE RÂNDURI DESPRE MINE





  1. Când o să cresc mare vreau să fiu  grozavă precum fratele meu cel mic.

  2. Nu am niciun ruj.

  3. Prima mea bicicletă a fost un Pegas azuriu.

  4. De nu m-aș prăbuși de epuizare, n-aș ieși din  bucătărie multe zile înșirate.

  5. Nu știu să dansez.

  6. Pe 3 martie m-am programat să vând 45 centimetri din păr.

  7. Iubesc poveștile, dacă-s despre moarte le ador!

  8. Tânjesc de 9 ani după un hamac,  de când cel meșterit pe balcon s-a prăbușit la prima-ncercare.

  9. Sunt fericită că există călătoriile cu trenul.

10. Mi-aș cumpăra toate napronașele, prosopelele și cârpele din lume.

11. Încă visez la o casă de munte cu cearceafuri apretate și plăcinte calde.

12. Aș purta doar  ie, blugi evazați și teniși.

13. Activitatea mea preferată este plănuitu de daruri emoționante.

14. Am zece sticluțe cu ojă. În ultimii 3 ani m-am ojuit o dată.

15. Cea mai strașnică femeie din viața mea este bunica paternă.

16. Am năzuit la un cămin plin de copii.

17. Am fost într-o singură tabără, la Năvodari.

18. Sunt atât de friguroasă încât aș putea dormi cu soba sub plapumă.

19. Îmi plac ferestrele înalte.

20. În capul meu înjur birjărește nonstop.

21. Acum am o bicicletă roșie. Pedala dreaptă e strâmbă.

22. Vara asta voi testa cititul pe îndelete în hamac.

23. În copilărie, am căzut dintr-o căruță a cărei roată mi-o trecut peste un genunchi.

24. Sunt zile în care-mi dăruiesc 5 buchete de flori.

25. Aș putea mânca ciocolată dimineața, la gustări, prânz și seara.

26. Am 6 bigudiuri cu arici albastru cumpărate în 2011 și nefolosite.

27. Bărbații pe care i-am iubit mi-au rămas prieteni de nădejde.

28. Visez la o "bibliotecă" plină cu farfurii colorate.

29. Râvnesc la un curs de torturi predat de Olguța Oana și unul de fotografie la Andie.

30. Sunt reticentă la tehnologie. Nu vreau schimbare în telefon, laptop, oricât ar ușura.

31. În adolescență,  i-am făcut dosar lui Cristian Tudor Popescu.

32. Mi-aș dori curaj pentru a aduna toate poveștile cu care mă intersectez.

33. De am de ales, prefer ca zgomotul de fond să fie ăla din capu meu.

34. Am fost corigentă la chimie și matematică în liceu.

35. Am o soră, un cumnat, doi nepoți, un frate, zero cumnată, o mamă și un tată.

36. Scriitorul meu preferat este Haruki Murakami.

37. Zambetania mi-i bucurie cu caru.

38. Bocesc cu muci și sughițuri la  filme.

39. Nu am nicio rochie.

40. Nu știu să înot.

41. Nu-mi plac pisicile.

42. Nu am mai fost la mare din 2010.

43. Am pijamale roz cu pisică. Cele de dinainte au fost roz c-un cățel,  alealalte galbene cu puișor.

44. Îmi place berea neamară.

45. Joc table cu patimă.

46. Visez la ziua în care voi avea acces la un psihoterapeut.

47. Știu că dreapta-i aia cu care scriu, deci tre să verific cu care scriu ca să răspund care-i dreapta.

48. La facultate am avut bursă.

49. De cinșpe veri port o fustă lungă, verde.

50. Când mă gândesc la El, îi văd întâi tâmplele argintii și apoi ridurile zâmbitoare. Îl iubesc.


Sursa lu' poză ș-a lu' inspirație, Crisa.

6 comentarii:

  1. Ca psihoterapeut iti ofer consultanta gratuita,cu restul se poate negocia...Torina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, cică nu se recomandă ședințele în familie, Tori! Îmi ajung cele 2, 3 "palme" pe care mi le oferi la telefon. Te-mbrățișez.

      Ștergere
  2. Hei, ai preluat ideeea fara sa te trag eu de manecuta :D Multumesc!!!
    Ruj iti dau eu daca vrei! Am cateva rosii tare faine :D Oja nu-ti dau ca le-am dat aproape toate :D
    Mie nu-mi place in hamac pentru ca am rau de miscare. Din acelasi motiv evit leaganele, barcile, masinile, autocarele - adica cam tot ce misca si nu are picioare :D
    Si zici ca te tunzi saptamana asta????? Nu cred pana nu vad :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ești o drăguță, înțeleg că vrei să-mi sporesc vânzările pe Olx și cu ruj?! :) Ha, ha, eu am nostalgia verilor de la țară, pe când legam un preș între doi copaci. Cât despre tuns, bine că nu crezi, plec la țară și pică programarea asta.

    RăspundețiȘtergere