marți, 12 decembrie 2017

GARFIELD DIN FONDANT




Doamnelor, domnilor, iacătă-l pe stră-străbunicul obez al lui Garfield!

- Eu nu vreau să mai stau la tort, mă duc în camera mea!
- Bine, copile, dar Garfiled n-o să te aștepte să te răzgândești!
- GARFIELD?! E chiar Garfield?! Are și lasagna, ce frumos eeeeee, Maria!
- La mulți ani, pui de Nicolae!


În adolescență îmi doream un băiețel căruia să-i spun Nicolae. Și nu pentru că era numele bunicului, ci pentru că iubeam o mămică ce avea un bebeluș Nicolae și astfel devenise cel mai frumos nume din lume pentru mine. 

- Nu mai gândi prostii! Nicolae e cel mai greu nume din lume de purtat de către un copil. 

Asta-mi  spunea doamna B. când îi povesteam cât de frumos ar fi dacă...  
Atât de puternic m-am lepădat de toate visele naive ale tinereții încât am uitat complet de Nicolae. Mi-am amintit abia când am tăiat tortul pentru băiețelul din viața mea de acum.

- Da, DD, ești iremediabil fermecător! Săru mâna!

2 comentarii:

  1. La mulți ani micului NICOLAE din viața ta! Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Săru mâna, Ana! Mi-o ieșit atât de neasemănător și-mi fu așa de ciudă...

      Ștergere