marți, 22 iulie 2014

Tort cu frezii şi panseluţe (2)



Scena 1. Maria la medică
-         Io cred că am diabet!
-         Cum aşa?!
-         Păi io fac torturi, io le mănânc!

Scena 2. Medica la Maria
-         Pentru ziua mamei aş vrea un tort ca ăla de pe zambetania cu panseluţe şi frezii!

Scena 3.  Maria la mama lu’ medica
-         Primiţi cu lamulţani?!
-         Hei, dar ce surpriză e asta?! De ce nu mi-ai spus din vreme?!

Pe masă, Dan Spătaru cântă din laptop doamnei aniversate imobilizate în cărucior cu rotile, lacrimi se înverşunează să alunece pe colţuri de văz, inimă nediabetică bubuie de mulţumire.



Şi amu repede inginereştile:
-         asamblat în cratiţa de 18 cm
-         2,2 kg cu pdz şi decoraţiuni din fodekor
-         pandişpan, crema de cacao cu unt, crema de vanilie
-         reuşit la mulţi ani-ul cu forfecuţa. Mulţumesc, Tori!




În poze e drăguţel. În bucătărie era ghiveci făr de noimă, am şi zis să lansez cu el secţiunea „făcute de mine care nu-mi plac nici mie”. Sper ca doamna de la Palatul Copiilor, care un an de zile mi-o predat cursuri de ikebana, să nu rătăcească pe zambetania. E musai un curs de flori, din păcate banii cerşiţi pentru destinaţia asta au luat calea bolilor.
Sănătate!



P.S. Pentru prietenii mei al caror purtator de cuvant e Crisa si la care ajung fie dura, fie alintata cu vaitaciunile mele, iaca aranjament de flori frezoase:

5 comentarii:

  1. Hai ca esti prea dura cu tine! Mie imi place tortul asta, chiar de nu-s florile ca cele reale :D Dar asta ii este tot farmecul! Daca era perfect, cine-l mai manca??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti lamuresc joi cum tre sa arate un aranjament:)) Aranjarea ii ofu meu, ca florile mai perfecte de atat nu le poci mesteri:)))

      Ștergere
  2. M-am razgandit pentru joi, iaca la P.S. cum tre sa sada florili:)))



    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca cel mai mult conteaza parerea celor care l-au fotografiat si mincat.Arata ingrijit ,e colorat e mult mai bine,, imbracat",marginea vad ca e ok. o sa te lamuresti tu la un curs de flori cindva ca asta este baza - modeajul floral si in concluzie felicitari!!!!!!Pina acum am admirat din umbra dar cum treburile mele s-au apropiat mai de final o sa am mai mult timp sa-ti si scriu!Te pup si multaaaaaaa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat ai înviat, Tori! :) Asta am observat şi eu, e unul dintre cele mai "curate" şi e cam singura direcţie pe care pot progresa. Făr de curs de flori nici io n-am mari pretenţii de la mine. Tare mă bucur că ai lăsat vorbe!

      Ștergere