vineri, 15 octombrie 2010

Replici (2)

După primul episod , reuşesc acum să-l notez şi pe cel de al doilea, la mai multe Mărie!

- Dumnezeu să-i dea sănătate!
- Da' ce o murit?!


Ce suceală a minţii o mai fi şi asta, ca primul gand asociat sănătăţii să fie moartea?!  Sau poate că cel de al doilea cunoaşte bine cată sănătate va primi invorbitu pe baza urării primului şi atunci asta e logica: la cată sănătate ceri pentru el, cimitiru' e urmatoarea coborîre (sau urcare?! m-am zăpăcit şi eu!)

- Condoleanţe!
- Mulţumesc la fel si ţie!


"Păi la doamna nu-i cazu', fumeie!!!!"- imi venea să replic de pe banca mea, de unde asistam la poveste, dar doar pentru mine era ceva in neregulă, doamna care inaintase primele condoleanţe işi primea urarea deja afectată de ce va să vie!

Is dramatice-n profunzimea lor, eu iară iau doar zambetul dintai de la suprafaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu