vineri, 22 octombrie 2010

Norocul


Prima dată. Candva, tata m-o rugat să-i spun nişte numere pentru a le
juca la loto. Biletul ăla o adus un caştig, nu mai ştiu cat de mic, parcă 600 de lei, cum ar fi în aste zile 60 de lei.

A doua oară. Nu de mult, joc împreună cu un prieten un bilet, el 3 numere ale lui, eu trei luate la întamplare din castronul cu numere. Am caştigat, partea mea, 350 lei din care am luat aparatul foto pentru pozele cele proaste de pe blog. Am caştigat cu 4 numere, două ale mele, două ale lui, asta ca să nu trebuiască să angajăm un contabil să ne împartă caştigul în caz de alte variante.
Aceasta este toată experienţa mea lotoasă.


Amu' , despre a altora:

În zilele noastre. Un domn visează un mare caştig la loto, ia un bilet şi 3 numere sunt exacte, primeşte 10 lei.

În alte zile. O fetiţă este trimisă de tatăl său la un centru loto cu un bilet, supărată nevoie mare că o pus-o pe drumuri, de necaz, fetiţa completează încă un bilet ca al tatălui ei. Ambele caştigătoare, fiecare 5000 lei (pe vremea ailaltă cu averi pe cecuri de 5000 lei).

Ce pricep eu de aici?
* în primul rand supărarea mea că am caştigat doar 350 de lei e total nefondată, puteam caştiga precum domnul doar 10 lei, să nu mai spun că am caştigat cu 4 numere, primele 4 extrase atunci şi de-l aveam şi pe al cincilea consecutiv, îmi exploda inima înainte să încasez banii, de aia mi-o dat mie cat am putut duce!
* există scheme după care jucătorii impătimiţi aleg numerele ani la rand, inginerii matematice după care joacă o viaţă şi nu caştigă
* şi există momente, ca astea, în care norocu' îţi e îndesat în traistă fără pic de eforturi, că merite or fi!

N-am povestit despre domnul care într-un an a caştigat 2 apartamente, astea îs prea nepămantene!
Şi după cum spune prezentatorul extragerilor musai pentru început e nevoie de "Joacă şi vei caştiga!" După aşa reclamă deşănţată, rog domnii de la loto, să mă contacteze c-un braţ de bilete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu