miercuri, 20 octombrie 2010

Iubirea

Mai am eu cateva altfel de iubiri pe a'ci. Dar, nu ştiu aste poveşti a le numi diferit, aceasta este despre :

Tatăl şi omulO mamă şi un tată fericiţi! Un copil sănătos într-o familie fericită!
După doi ani, copilul devine autist. Nimeni nu înţelege de ce, cum?! Tatăl renunţă şi la a pricepe şi la copil şi la mamă.


După o altă vreme, un bărbat îşi doreşte şi o femeie şi un copil. Neputinţa copilului de a reacţiona cand este strigat, de a răspunde unei îmbrăţişări cu o altă îmbrăţişare, unui zambet cu un alt zambet, nu-s piedici în calea împlinirii visului unui bărbat care este Om.

N-am eu căderea de a judeca dreptatea şi de a împărţi verdicte, dar cand o mamă povesteşte că "uneori simt că-l iubeşte mult mai mult decat mine!" pe copilul, care pentru propriul tată a fost doar un handicapat de abandonat, în momentul acela am dreptul să mă înclin în faţa unui Om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu