vineri, 19 iunie 2020

TORT CU TRANDAFIRI VIȘINII




Pe 27 mai am repetat unul dintre torturile pregătite pentru Oma pe 14 mai. Pentru că textul este unul foarte lung (blat cacao - sirop - mousse ciocolată neagră - blat de nuci - cremă de vanilie) și sunt multe poze de prelucrat, voi reveni pe îndelete în episodul următor cu rețeta. Pân atunci incantații să nu ne strice inundațiile mai mult decât or făcut-o deja. 

  • Crema de vanilie este atât de galbenă pentru că i-am adăugat un sirop de portocale ce s-o dovedit aromă 0%, colorant 100%. 

  • Elementele din fondant:
  • Îmi plac foarte mult trandafirii grena, dar au băbit un tort pe care nu l-am gândit astfel. Ce vesel ar fi fost cu galben și roz. 
  • Am lucrat foarte greu cu fondantul. E Princess, pastă de zahăr albă. A fost foarte moale și până la decorarea tortului, după vreo 5 zile, am avut mari emoții că se vor dezintegra. I-am refăcut după două zile, nu erau gram întăriți, pân la urmă am lăsat petalele și frunzele mai groase ș-am ajuns astfel la un fel de liman. 
  • Tortul este îmbrăcat și decorat cu cremă de unt. AICI rețeta. Se întărește și își păstrează ținuta, fondantul nu se topește în contact cu ea, poate fi pregătită cu multe zile înainte, îmi place foarte mult s-o folosesc. 

  • AICI rețeta pe îndelete pentru blaturi, creme. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu