vineri, 14 februarie 2020

TORT CU FERMĂ ȘI GRĂDINĂ DIN FONDANT


Gata, am ajuns la ultimul episod!
Iaca pașii pe care i-am parcurs în celelalte zile ale săptămânii:
  • 1/5 - Purcelușii în nămol - AICI.
  • 2/5 - Iepurașul și purcelușa sunt AICI.
  • 3/5 - Grădina și gardul sunt AICI
  • 4/5 -  Apoi rețeta tortului e ACEASTA.
  • 5/5 -  Și ceea ce a lipsit din imaginile anterioare, măria sa tortul final

Când am fost invitați pentru 6 februarie la aniversarea prietenului nostru drag am ajuns acasă seara târziu. B. în birou pentru a marca cel puțin 5 minute de joc, eu în dormitor cu laptopul în brațe pentru a termina un text zambetan. După puțină vreme am mers la B. cu Google deschis pe torturi cu tema ferma animalelor. Și el făcea același lucru. Se gândea că ar fi un dar minunat și căuta modele de tort cu iepuri. 

Chiar a fost cel mai potrivit dintre cadouri și mi-s tare fericită că l-am înfăptuit așa, de nivelul 5 ani.
- Domnule, vă promit că modelul pentru 100 de ani va fi un fund bombat în tanga, exact cum visez de mulți ani să meșteresc.  

2 comentarii:

  1. M-ai lasat cu gura cascata, asa fain mi se pare ca ti-a iesit ♥♥♥ Super!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îi găsesc ceva neajunsuri, dar e drept că-i tortul la care am lucrat făr de pic de draci, complet relaxată, indiferent cât de mare era necazul cu el. Știam cât de apreciat va fi gestul și l-am lucrat în joacă. Au și pozele lu B. rolul lor în povestea asta:)

      Ștergere