miercuri, 1 decembrie 2010

Salată de post
















Pentru că este perioada cu postul, duminică am pregătit o salată de legume cu maioneză din pufuleţi. Nu-mi plac mie în post improvizaţiile de la produsele de frupt, adică şi cozonaci şi carnaţi de post, dar uneori sunt binevenite! În perioada aceasta se manancă foarte mult peşte, nu este prea greu de respectat nici cu salată, nici făr' de ea!



Pentru maioneză am folosit o mană de pufuleţi, cateva linguri de ulei şi muştar.




Pufuleţii se stropesc cu apă şi se pasează pană se obţine un terci, nu foarte lichid. Apoi se freacă această compoziţie cu ulei, se adaugă zeamă de lămaie şi muştar după gust.








Sau tot o maioneză de post se obţine dintr-un cartof fiert, trecut prin răzătoarea mică, apoi frecat cu ulei ca şi la maioneza cu ouă.
















Eu am folosit ca legume : ţelină, linte,păstarnac, fasole verde, morcov, toate fierte şi date prin răzătoarea mare(la care a fost cazul). Pentru gust am mai folosit ardei capia şi ghebe de la oţet, un castravete murat şi usturoi.
Peste toate acestea am adăugat maioneza şi gata!


















Delicioasă salata aceasta cu maioneză şi usturoi, tocmai de aceea spuneam că n-o prefer in această perioadă de nerăsfăt culinar, dar cum postul chiar ar trebui sa fie cu bucurie, poate că se aprobă şi aşa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu