miercuri, 22 septembrie 2010

Meniu copilăresc

CINA: - Pizza şi parjoale (nota mea- musai moldoveneşti!)
Aceasta a fost aseară comanda unui copil aflat in spatele meu la "autoservire", in loc să-mi fi pierdut vremea cu răspunsul la intrebarea de pizza este garnitură or ba , mai bine aş fi refuzat porţia mea de piure gumat!

PRANZUL: - Mămăliguţă cu paine sau, la alegere, spaghetti cu paine
Acesta era meniul preferat al copiilor pe care-i hrăneam cu ceva vreme in urmă la o şcoală. Eu le spuneam cu răutate copii de bani gata (şi erau!), singura lor vină era insă că acasă li se pregăteau doar cartofi prăjiţi!

DIMINEAŢA: -
Tre' să mai caut printre amintiri, le-am scris p'astea amu' pană nu le uit.

Cea mai bună sintetiză a unui meniu pentru copii este : "Ce vrei bebe să mănanci de pranz?"/"Vreau nimic!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu