joi, 2 septembrie 2010

Ia tichetu' neamule!


Lista de cumpărături? O am! Bani? N-am, da' am cardu' şi bonuri! Deci, să inceapă misiunea ouă şi smantană!

Filmul incepe din punctul in care lista este transformată in produse şi bon fiscal, deci momentul plăţii!




Cele cateva zeci de cumpărători din spatele meu să-şi ocupe locurile in picioare, incepe spectacolul!
Verdictul: - achitaţi 23 lei !
Soluţia mentală: 2 bonuri şi cardul
Fapta:- 2 bonuri şi PINul de două ori greşit.
Acţiunea:- prezentaţi buletinul, aşa cere regulamentul să vă legitimăm, dacă e un card furat?!
-nu-l am, buletinul o rămas in rucsacul de la mare!
-plătiţi cu numerar 5,5 lei şi veniţi cu buletinul după card!
- am 4 lei şi un tichet de masă, mă duc să mai cumpăr ceva pentru diferenţă!
- nu se poate am inchis bonul!
- şi ce dracu' să fac?sun un prieten să mi aducă 1,5 lei!(pauză de telefon publicitar- in tot acest timp am reuşit să blochez toate casele, casierele erau cu ochii pe infractoare, clienţii din spatele meu vroiau in faţa mea, prietenul ajungea peste un ceas cu banii, erau şi domnii de la pază instant prezenti-acţionaseră casierele butonul secret?!!!)
- domnu' cumpăraţi un tichet de masă?/ Nuuuuuuuuuu! (mai să-mi dea o palmă să păstrez distanţa)/Haideţi domnu' că plătiţi cu el aci!/Nuuuuuuuu! Doamnă, vă rog, vi-l las la 8 lei! Răspuns mai fizic decat al domnului NUUU!!! Parcă eram ciumată, nimeni nu vroia, vro caţiva l-o analizat şi mi l-o restituit, nu corespundea calitativ standardelor dumnealor? !!!!!

Deznodămant Din şirul de coşuri de la o altă casă, ignorasem potenţialul ajutor vecin, se desprinde un ţigan cu 8 lei salvatori in mană.

Sfarşit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu