vineri, 10 ianuarie 2014

Tort Hello Kitty (8)



Reîncep, amu că se duseră toate festivele,  postările dulci cu unul dintre personajele mele preferate. Cu credinţa că sfârşitul lu' treişpe fu grozav şi dorinţa ca ista a lu' paişpe să fie straşnic, defilez cu unul dintre cele mai drag lucrate torturi zambeteneşti. Comanda veni pentru prima zi crăciunească, adică taman când eu meşteresc de vro 5 ani încoace onomasticul pentru Ştefănuţ. Nu că aş fi putut refuza cererea, nici vorbă când se cere pisiceală!


Tortul a avut la final 2 kg (1 kg pastă acoperitoare şi decoraţiuni - amestec pdz şi fodekor ) , blaturi Kinder şi trei ciocolatoase (pentru prima dată am folosit Milka cu lapte ,  albă  şi amară la ciocolatoase şi-s tare încântată de gustul final - nu că la Primola aveam neajunsuri, amu de-aş reuşi a lucra şi cu smântănă în locul vegetalei, asta mi-ar fi o reţetă pentru tort de top). L-am asamblat într-o tigaie de 17 cm.



Despre platoul de prezentare şi modul de acoperire revin la publicarea tortului de la examenul de cofetar.
Oi, ce-aş relua iară parada tuturor pisicilor cu fundă roz! După comenzile pentru numărul 9 şi 10 musai!

Când am predat-o, am fost tare nemulţumită de cum i-o ieşit capul - n-am avut net să mă inspir şi l-am greşit, amu s-o diluat nemulţumirea aceea privind întregul.
Deci, la mulţi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu