joi, 23 mai 2013

Tort Hello Kitty




Se făcea că la începutul lui mai  îmi alegeam pentru misiunea " Ştefănuţ 5 ani" un tort complex. Din ambiţia de a-mi demonstra că n-au trecut 3 ani de joacă dulce ş-un curs de modelaj făr de mari efecte, aşa cum ar spune tortul table  pregătit dupa fix 3 ani de la tortul cămaşă, primul!


Între timp, veni comanda pentru tortul dungat, am refuzat-o cu gândul la proiectul meu măreţ ce are nevoie de multă bibileală, am acceptat doar pregătirea decorului în dungi, pentru că ştiam cu câtă bucurie îl voi lucra. Apoi,  o mai venit o comandă -  tortul taxi - , hai că mă descurc, mai apoi si ăsta rozu şi încă una şi doar atât! E un mister  ce s-o-ntâmplat cu minţile mele între momentului primului tort refuzat şi următoarele 3 acceptate. Sper să nu găsesc explicaţia pe vrun pat de spital. Îs epuizată!


Cu uriaşă bucurie am meşterit tortul acesta! Şi decoraţiunile le-am făcut dintr-o suflare şi decorarea finală din două, cu pauză de stricat în vişiniu o doză de pastă.



Inginereştile:
- 2,2 kg
- montat în tava de 26 cm + laterale de pandişpan subţire aplicate peste creme
- ciocolatos cu jeleu de vişine şi blat interior din pişcoturi de şampanie



2 comentarii: