duminică, 26 mai 2013

Replici (4)

Ajung, după o aventură ce va apărea pe ecrane mâine, cu rămăşiţe de suflet pe margini de şlapi,  printre degete sidefate tremurat.
- E tare frumos tortul acesta, Maria! Când împlinesc şase ani vreau să fie un tort cu baloane!
- Acum câţi ani ai?
- Cinci, azi e ziua mea!
- Şi când împlineşti şase?
- După cinci!
Deci, la anu pe vremea asta nu primesc alte comenzi nebalonoase!
........

- Maria, mai e C. supărat pe tine?
- Da!
- Cât a zis că e supărat?
- Pentru totdeauna.
- Şi ai un prieten nou?
- N-am! Dar, de ce?
- Păi, cine se dă cu mine în maşinuţe când vin la Bacău la tine?!
Drept las scris aci că,  înainte de răvăşitoarea aceasta,  nu-i vedeam rostul unui nou C în viaţa mea. Amu e musai să-l găsesc pân la vacanţă!
.....

- Ai văzut ce cadou frumos am primit de la mamae, Maria?
- Foarte frumos, ai fost tu cu mamaie să cumperi trotineta asta frumoasă?!
- Nu, Maria, a venit cadoul împachetat acasă şi m-a lăsat cu gura căscată!
- Cum vine asta cu gura căscată?!
- Uite aşa...
- Aşa cu limba scoasă?
- Nu, Maria, atunci doar gura a fost căscată! Înţelegi?!
......

- Trotineto, te iubesc! Şi Maria de iubeşte! Maria, o iubeşti si tu! Bine?!
- Am înţeles să trăiţi! Drept să spui e prea roşie pentru gusturile mele de 2 roţi.
....

- Maria, Gigi Becali e la închisoare!
- Văleuuuu!
- Chiar trei ani, Maria!
- Aoleuuuu!
- Da' cât înseamnă trei ani, Maria?!
- Prea puţin, dar ce a făcut?
- Ei, a vândut inegal terenuri şi a ascuns banii în buzunarul de la spate!

Despre faptul că l-a văzut la televizor "nu la ştiri, Maria, la o emisiune, de ce nu înţelegi?" pe un băieţel botezat de Gigi Becal şi nu de un preot,  cum ştie el de la frate'su de juma de an, nu mai am putere a consemna.
.......
Pe înserat, într-un parc cu zeci de părinţi şi copii, un băieţel cu tricou în dungi albastre ş-o trotinetă roşie povesteşte  tuturor, dar mai ales celor ce nu-s interesaţi de vorbele sale, despre ziua sa de naştere care este "CHIAR AZI!" şi despre trotineta cea nouă. Celor ce se mulţumesc cu atât de puţine informaţii, le arată cum ştie să facă flotări într-o singură mână.

- Ştefan, Maria te iubeşte, bine?!

2 comentarii: