sâmbătă, 3 martie 2012

Tort 61



Tortul acesta ciocolatos a onorat comanda cu nr.3 pentru o aceeaşi doamnă care o vrut anul trecut tortul floral şi tortul de post vidanjă, clinetul meu de aur!:)
Nu mai am a scrie un jurnal tortur(l)os, ca după tortul anterior scăpat din mână la final, ci doar că am încercat pentru prima dată să nu mai acopăr lateralele cu blat, asta am reuşit, dar făr de blat n-am fost în stare să pun pasta de zahăr, am decorat cu  împletitura din frişcă în două culori.
Pentru că eu am priceput că se aniversează 60 de ani, când o trebuit să înlocuiesc 61 n-o mai fost vreme de uscat şi pentru că tot nu era am făcut cifrele din pastă de lapte praf, care nu s-au uscat nici cât ar fi făcut-o cele din pastă de zahăr, aşa am avut eu un 6 ş-un 1 care abia stăteau proptiţi cu două cârje bine înfipte-n spate:)
Şi desigur scrisul, nu ştiu a scrie torturi!
Gândeam a scrie că mai vreau să fac d'astea, da' cum e planificată pentru 17 martie o continuare tot cu 61 a tortului cutie mov, să nu cer mai mult decât pot duce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu