duminică, 19 mai 2013

Tort taxi

Ieri, când am pregătit pasta de zahăr pentru taxi, am scăpat suficient galben cât  să nu mai poată fi modelată. Cum am pregătit astăzi pasta pentru acoperit tortul ştiind bine efectele de ieri?! Cu şi mai mult galben!
Pentru că tot ieri am mai stricat şi porţia ce aş fi vrut-o neagră, măcar azi m-am lecuit şi am făcut-o maron. Din greşeală am obţinut o platilină, exact ca la pasta din ciocolată, minunată! Perfect elastică, uşor de întins, de n-aş fi făcut juma de tonă galbenă, frumos i-aş fi decorat capacul închis. O să mai încerc zilele astea "greşeala" şi revin cu reţeta.

Inginereştile:
- 2 kg
- 26 cm
- blatul 1, 3 şi cele laterale pandişpane subţiri
- blatul 2 Kinder
- cremele ciocolatoase cu lapte şi amărui

Am încercat treaba asta cu decoratu decupat doar pentru că tre să găsesc o soluţie la tortul Hello Kitty roz dungat. Pentru mine este infinit mai uşoară decât acoperitu dintr-o singură foaie, care de cele mai multe ori îmi iese cu pliuri!
Sper că nu voi abuza de ele ca aci!

Doamne, în 3 ani n-am văzut atâta galben în faţa ochilor!
După ce trec repede şi pe la Hello Kitty, v-o prezint mâine, în sfârşit mă voi apropia de Insula comorilor!
Drumuri bune!

6 comentarii:

  1. A iesit bine!!Chiar eram curioasa ...Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Torina! Mi se pare mie sau ai mai pierdut din simţul critic?:)

      Ștergere
  2. In poze se vede bine,este realizat dupa ideea ta,a iesit bine,imi place acel roz din spate daca ar fi fost dupa mine as fi pus un fel de sah alb negru cam 2 rinduri pe tort ca sa subliniezi zona de taxi ,si sa mai scapi un pic de galbeneala.Cind e bine nu pot sa spun ca nu este bine!TE am in vedere ,nu te gindi ca nu o sa am ocazia sa nu te critic))))).TE pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja gandesc ca tine, amu sa vedem cand oi si reusi sa pun in practica! Initial, ca zona de sah gandisem si eu partea de sus,un sah galben-maron, dar am incurcat rau distributia pastei pe culori. Era o idee mai buna sa fac inchis tot capacul si lateralele galbene, dar atunci nu m-o dus mintea! Spor la torturile pentru Constantinii tai si saru' mana pentru masa:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Vai, ce delicata poti fi Crisa!Eu in cel mai pozitiv dintre cazuri i-as zice ca-i unu d'ala de ti se strepezesc dintii:)

      Ștergere