duminică, 13 ianuarie 2013

Mărturii pentru botez (1)

Ziceam ieri la minitortul cu vanilie şi cacao despre pregătit botez de BebeDoi. Am fost însărcinată exclusiv cu tortul,  dar mi-am asumat cu “forţa” şi mărturiile,  ştiam că le voi lucra cu  bucurie.

Ce se vede îs variante trimise spre decizie, habar n-am de voi reuşi prin ele să anulez hotărârea pentru suzeta din sticlă

           *  Ursuleţul

        doar vi se năzare că vedeţi numa albastru în faţa ochilor
        îl voi face maron cu accesorii albastre de va fi el alesul
        mai am de lucru la suzetă şi zornăitoare jucărie

      Tărăbuţul Căruciorul

 * Barbeţica Baveţica Theodor Andrei


În zilele ce vin  voi încerca pentru botoşei un tutorial, după care, de-mi va reuşi matriţa, voi mai posta un îngeraş. Cam asta mi-i oferta sor'mio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu