luni, 17 februarie 2014

Veioza, episodul schimbarea la faţă




De vro juma de an am restanţa asta. Ba n-am găsit fir, ba n-am găsit soluţie să nu-i ia foc aţa, ba când le-am avut pe toate nu mai fu chefu.

Acuş cică fu.

De n-o trânteam să-şi rupă plasticele interioare şi să atârne într-o rână, nu i se aliniau nici azi planetele.



Cum nu e nimic de povestit, voi spune că ştiu deja următoarea schimbare la faţă cum se va face. Caut fir nepufos şi pe cât mă voi pricepe îi voi croşeta haină nouă.


Revin mâine iară cu o carte, că-s multe  de citit când nu-i internet acasă şi când unicornul nu-mi reuşeşte nici după 3 ceasuri de încercări.

2 comentarii:

  1. Frumoasa idee :D Eu trebuie sa-mi cumpar lampa prima data, apoi s-o trantesc si apoi sa o modific :P
    Ce citesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am imbracat-o cam gros, ascunde multa lumina. Dintotdeauna am avut lampa. Imi amintesc amu ca pe cea primita la 14 ani, desi i-am spart repede abajuru, am purtat-o si la facultate despuiata:)

      Ștergere