joi, 13 ianuarie 2011

Piftie cu pleurotus














Tare faină-mi ieşi reţeta asta, meniul meu de Crăciun a fost în final de cateogoria dezastre, dar cozonacul parţial şi piftia 100% au mai salvat aparenţele!

Pentru 1 litru de supă , în final 5 farfurii de piftie, am avut nevoie de :
- un morcov întreg, o ceapă, o rădăcină păstârnac, ţelină pentru supă
- boabe de năut + 5 frunze de pătrunjel pentru decor
- 2 linguri de unt
- 10 bucăţi de pleurotus mai mari
- 3 căţei de usturoi pisaţi +piper
- 2 plicuri gelatină


Am fiert legumele într-un litru de apă, le-am scos(morcovul l-am tăiat felii pentru decor, restul le-am mâncat, era post :)), în supă am fiert ulterior şi boabele de năut cu pleurotusul, la final am adăugat untul.
Am adaugat o parte supă peste usturoiul pisat, pe care ulterior l-am strecurat peste supa răcită, o altă parte peste gelatină (lăsată la înmuiat în 250 ml supă căteva minute, apoi pusă la bain-marie până la topirea completă), adăugată şi ea la supă cu piperul.
Am aşezat morcovul, năutul, pătrunjelul, pleurotusul în farfurii, am turnat uşor puţină supă făr’ să deranjez decorul, am revenit şi am completat cu lichid farfuriile.















S-au închegat suficient de repede la temperatura camerei, apoi le-am lăsat la rece.

Foarte apropiate ca gust de piftiile cu carne, ca aspect identice !

Musai de alăturat cu mămăliguţă caldă !


Amu’ văzui şi eu în poze ce incărcată ţigăneşte fu masa mea de Crăciun, da’ există motivaţia simplă a faptului că de bradu’ fu neîmpodobit, fu nevoie şi pentru globuri de răsfăţ !

2 comentarii:

  1. Aprecierea mea este pentru medicul Brad, care este cel mai bun doctor care îmi șterge lacrimile.
    de-a lungul anilor am fost pe internet de mulți ani și nu am reușit să văd oamenii de încredere și în ziua în care am văzut acest lucru nu respectă cuvintele sale.
    când am ajuns în Statele Unite ale Americii, am fost orientat aproximativ 60% au boală de rinichi și pot dona rinichi fior prietenii lor și familia lor?
    L-am contactat si el ma asigurat că eveything, am făcut lucrurile necesare, deși m-am speriat, dar am fost foarte impresionat, deoarece el a spus cum pot să vă dau bani atunci când eu nu știu adresa ta decât să-l creadă când a verificat mA.
    Doctorul Brad ma salvat după ce am fost scamat și mi-am donat rinichiul.
    fondul de transfer inițial: 20.000 de dolari prin transferul de bani din vestul uniunii.
    compensare: 450.000,00 $, avansuri: 200.000,00 $
    Dacă nu vă place,
    Nu este înregistrată IFKF și NKF.
    Află despre doctor acum.
    e-mail: bradbrown3310@gmail.co

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măiculiță, slavă cerului că idioții nu ajung pe Zambetania ca să citească mizeria asta.

      Ștergere