miercuri, 26 octombrie 2022

DECORAȚIUNI HALLOWEEN DIN FONDANT


În ultima vineri, înaintea vacanței din octombrie, copila o avut de pregătit prăjiturele pentru habar n-am ce târg școlar. 

- Colegii mei vor aduce dulciuri cumpărate, dar eu voi face brioșe Halloween și le voi vinde cu cinci lei bucata. 

Deși fetița vecinilor mă ajută să pregătesc dulcegăriile tuturor evenimentelor din familie, eu n-am avut niciun chef pentru urâțeniile astea.  Pân la urmă i-am pregătit crema pentru acoperit brioșele și așezat decorațiunile. Și pentru că mai avea multe teme de terminat, i-am încropit pălăriile. De pozat brioșe portocalii și verzi n-o mai avut niciuna dintre noi vreme. Brioșele le-o decorat doar în momentul târgului din teama de a nu se dizolva fondantul în contact cu ciocolata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu