vineri, 18 decembrie 2015

Embleme Steaua, Barcelona ș-o minge



Când aud de bibilit fotbaliști și embleme m-apucă jalea. Nu mi-ar trimite și mie DD un doritor de trandafiri ...
Să ne amuzăm de diferențe:











Am lucrat cu fodekor, am pictat cele două embleme - doar colorant cu apă, foarte rapid s-au uscat, am recomandat folosirea lor direct pe tort la tăiere pentru a evita vreun condens care să distrugă culorile.
Toate elementele sunt montate pe carton decupat pentru că fu comanda de pe o zi pe alta, deci făr de timpi pentru uscare.

Un ceas m-am străduit să scriu cu litere din fondant, n-o vrut!

În 2014 publicam ce  Dănuț făurise în decembrie 2013 pentru același aniversat,  tot o emblemă F.C.B. , ACI în arhivă, care abia acuș văzui cât de perfectă fu.




E musai să revin anu acesta cu răspunsul la Provocarea misterioasă! Luni, de nu-mi pică pomana porcului cu lene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu