vineri, 5 noiembrie 2010

Tarta cu mere si crema de lamaie



Aluatul:
- 4 oua
- 4 linguri de ulei
- 4 linguri de zahar + 1 zahar vanilat
- 100 gr migdale macinate
- jumatate de gutuie, 3 mere, 2 pere
- un cub unt
- scortisoara

Fructele se dau pe razatoarea mare si se calesc in unt cu scortisoara si zahar vanilat.
Pentru aluat se separa albusurile de galbenusuri. Albusurile se bat spuma cu 4 linguri de zahar, galbenusurile cu 4 linguri de ulei. Cele doua compozitii se amesteca usor, apoi se adauga migdalele( cca 8 linguri) si 10 linguri din fructele calite si racite.


- am uns cu unt formele si le-am tapetat cu gris

- fiecare forma am umplut-o cu aluat - le-am copt 30 minute
- primele blaturi nu le-am putut desprinde din forme, cred ca erau prea calde , dar imi trebuiau si
pentru checul aperitiv formele


Pentru crema : - 1 plic crema de lamaie + 250 ml lapte , crema am pregatit-o conform indicatiilor de pe plic
Pentru glazura si sirop: - cacao, scortisoara, apa, zahar pe foc pana la primul clocot.Asamblarea - am insiropat fiecare blat, l-am ornat cu crema si l-am pudrat cu scortisoara.


Iara nu prea am nimerit cantitatile, crema a fost extrem de putina, oricum trebe incercate si cu frisca pe viitor, probabil si cu bucati de mar copt. Bune-s!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu