vineri, 24 mai 2013

Tort clovn


Asta ca să nu-i scriu pe nume: cu clovn!

Comanda fu: "Un tortuleţ pentru 4 persoane să-l dăruiesc finuţului meu de 7 ani, care nu ştiu ce pasiuni are şi musai să nu te complici, că n-ai timp!"


Eliminînd din start figurinile de la curs,  pe motiv că sigur nu mai iubeşte poveştile,  am fugit pe blogul Lissei să ma inspir. Apoi, am asaltat-o cu întrebări, mi-o trimis poze, m-o dumirit, cred că de nu era la celălalt capăt al ţării, venea să-l facă!


Am mai analizat şi clovnii doamnei Viorica Dinu şi gata!



Mare, mare bucurie am avut să-l meşteresc, poate şi pentru că M. e fumeia care m-o-nsărcinat într-o zi de toamnă caldă să mă plimb prin oraş c-un colet  încărcat cu   toate bunătăţile lumii. Şi amu mai are unu pentru mine plin cu toate alea şi multe altele!


O mai rămas nefăcute doar Insula comorilor +  turtele dulci şi ca un detaliu, absolut neimportant,  20 de ore până la livrare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu