vineri, 9 decembrie 2011

Grisine


Când am pregătit coşuleţele pentru salata de linte cu avocado le-am uitat în cuptor până a doua zi. S-au uscat foarte tare şi gându-mi fu de  grisine.
Amu executat gând pofticios!

Aluatul este cel cu borş al fursecurilor fragede de post, am pierdut şirul reţetelor în care l-am abuzat!
Şi-n postarea următoare va fi tot domnia sa în rolul principal.
Deci, regula este borş, canitate dublă de ulei faţă de cea de borş, drojdie, făină cât cuprinde. În post am tot înlocuit uleiul cu margarină topită.
Din 100 ml borş + 200 gr margarină şi vro juma de kil de făină am avut 40 de grisine de +20 cm şi vro 10 turte de care ziceam că-s în programul viitor.

Am împărţit aluatul în patru:
- 2 sferturi le-am amestecat cu piure de dovleac copt, jumătate din astea pentru turtele tot amintite şi cealaltă jumătate pentru grisine cu chimen
- un al treilea sfert l-am combinat cu mac
- ultimul cu susan
- coapte câteva minute în cuptorul bine încins anterior cât să li se aurească fundul:)
- s-au cam încovoiat la copt, D. zice că din motiv că fură prea lungi,mă îndoiesc,dar voi încerca şi scurte
- cele cu mac avură mare trecere, adică alea de nu-mi plac mie!
Le-am copt pe rând şi după ce le-am terminat le-am împreunat şi lăsat în cuptorul cald peste noapte.

Spor la trebi ronţăicioase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu