sâmbătă, 11 mai 2013

Căluţ din pastă de zahăr



L-am văzut unicorn pe tortul  Lissei, l-am plăcut, am luat tutorialul acasă şi gata căluţul!

Ce greşeli n-aş repeta (Tori, astea le-am văzut eu, aştept lista ta!):
* în tutorial se lasă pe părţi componente la uscat, eu l-am făcut făr de pauză, primul neajuns fiind capul plecat
* m-am străduit să-i fac cele 4 picioare/copite identice, n-am reuşit, data viitoare le modelez pe toate simultan
* din fondant ar fi ieşit cu mai mulţi muşchi, pe pastă n-am putut modela musculaturi
* doamna l-o pregătit în 30 minute, io-n 3 ceasuri, asta nu poci recupera prea curând


Mai am în lucru:
* aranjament dungat din trandafiri
* Hello Kitty şi maşinuţe de curse făr de număr - asta pentru că încă nu s-o inventariat copii cărora le vor fi dăruite
* o insulă cu piraţi,  corabie,  comoara - la ultima strigare, se poate schimba oricând modificarea
* un tort inimă

Deci, îs tare fericită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu