marți, 4 martie 2014

Biblioteca Bloggerului Roman - topul anului 2013



                                        

S-o gătat centralizarea topurilor individuale privind cărţile citite în 2014. Pe primele locuri se găsesc două volume ce le am de multă vreme în căutare "Splendida cetate a celor o mie de sori" şi " Flori pentru Algernon"", tot pe acolo îs vro câteva dintre cititele şi preferatele mele. Pentru când mi-o ajunge banii, mai mult decât pentru cărţi la 5 lei,  musai voi cumpăra un Hosseini şi de restul banilor pân la potul cel mare de la loto va fi Murakami, chiar şi frate-su.


Cu mare surprindere am descoperit că topul meu n-o fost chiar singular şi că pe ici, pe colo s-o intersectat cu preferinţele altor oameni cu blog. Din top 50 am citit 10.

Pentru la anu mă pregătesc temeinic, ştacheta  e la  29 ca să nu mai fiu în situaţia de am citit 5 şi fac top de 10.
Pân amu îs 4 gata şi 2 în lucru.

Mâine micul Onchao şi lecţiile sale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu