luni, 16 noiembrie 2015

Fotbaliști din fondant









- Maria, îmi faci niște fotbaliști ?!
- Eu fotbaliști nu știu să fac, doar caricaturi de fotbaliști, caută Steaua* pe blog!
- Pe ăia i-am văzut, așa îi vreau!

*Steaua în variantă zambetană  2012 -AICI





















- Cu ce echipă? Că-mi trebe  culorile ...
- Cu Borussia!
- Bine, atunci, eu caut să văz echipa Benficăi și încep lucrul ...
- Nu Benfica, Borussia!

- Nu-s tot ăia ?!



- T. tre să fac echipa lu' Borussia!
- Să ai grijă la negru și la bărbos! 

La bărbos îmi fu teamă să detaliez, n-am găsit niciun tutorial despre operațiune, dar la negru m-am băgat, aiuristic,  așa cum sunt doar eu în stare:



Și cum pozam eu negroteiul cu ochii pe ceas, căci pierdeam trenul, ca întotdeauna, am avut-o o revelație, nu mare cât să-mi cadă aparatul foto din mână dar suficientă cât să-mi pierd mințile, negrul meu avea brațele și genunchii rozulii! Și te apucă Mărie c-o mână să-l colorezi, cu o alta să-i pui funda și cu amândouă picioarele s-o tai la gară. Dacă n-am murit în clipa aia, și chiar n-am murit, prea curând n-o să se mai întâmple.





Pentru că primul element fu portarul - preferatul meu dintre cei 11 finali, a doua zi când am meșterit poarta, exact după dimensiunile materialului video , ăsta, am constatat cu bucurie că portarul e mai lung decât poarta. De ce cu bucurie ?! Păi, nu așa zic cărțile, să luăm partea pozitivă din toate negativele ?!



Găurile le-am făcut cu vârful unui dui.





Apoi, când îi arătam entuziasmată lu Ale primele fotografii am mai identificat o trăsnaie, unii care stau cu fundu pe iarbă își ating genunchii cu ale lor coate, ceea ce e o reușită. Am mers mai departe pe principiul lui Ștefănuț Maria, dar nu trebuie să fie real, trebuie doar să ne imaginăm! Mi-am imaginat că fotbaliștii mei îs contorsioniști și am continuat:
- Maria, jumătate dintre ei arată a hocheiști ..
- Așa e Ale, i-am avut în fața ochilor, dar nu m-am prins care-s diferențele între ei....

- Nu fi dezamăgită, vor fi priviți la grămadă și nu se vor vedea detaliile!

Aici tutorialul pentru minge, o minune de tutorial.
Aici la elfi materialul după care le-am construit corpurile.
Iar pantofii sport îs de aici și poate că nu i-am pozat să se priceapă, dar au toți crampoane, șireturi, dungi colorate și cusături.
Gazonul e din fulgi de cocos vopsiți cu verde.



Să vă prezint și restul echipei:

- Pocăiții


- Bretonat meditînd


Celceparecăareunochideșisevăddoidarcefrezăare!


Tatăl și Fiul


După Portar, Fiul e pe locul 2 în topul meu personal


Pe 3 Fratele Geamăn


Nas Boțit și Cap Mare


Asta fu tot, 20 de ore de muncă, alăturate celor 20 de la Clubu lu' Mikey Mouse, posibila explicație pentru faptul că mi-i rău numai la gându că tre să intru în bucătărie pentru 4 torturi săptămâna asta.

6 comentarii:

  1. Sunt haiosi fotbalistii.....si povestea facerii lor e si mai si:-) :-) :-)
    O sa treci peste toate.....ai sa vezi, ca prea ai pus suflet in tot si in toate:-) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să trec că n-am de ales, dar tare complicate-mi sunt căile. Acuș nu-mi încape Clubu lu Mickey Mouse pe tort, mă bate gându să fac 4 minitorturi, câte unu pentru fiecare personaj:))) Stai pe aproape, vineri e ziua lu tortu pește!

      Ștergere
  2. FFFFFFF draguti!!!!!!Sunt convinsa ca si tie iti plac cum sunt!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câțiva îmi plac mult, am scris care. Din păcate exact la sfârșit i-am ratat pe cei mai mulți. Când să le adaug ochii, exact ultimul element, eram atât de obosită încât pe cei mai mulți nu i-am văzut ... Oricum, îs fericită că am avut ocazia de a ferici un copil astfel.

      Ștergere
  3. Si am ajuns si aici :D Mai bine mai tarziu decat niciodata :P
    Ma omori cu "lastminuturile" ce dau palpitatii!!!! Eu te stiu organizata si calculata si cand colo esti exact opusul :D Totusi, nu te iubesc mai putin pentru asta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt organizată și calculată atunci când nu-s în ceasul 23 abordată, când am timp limită și mai răsar ore de nechef, schimbări de secunda 59 și neprevăzutu joacă țonțoroiul pe nervii mei, cam cum să fiu ?! :)

      Ștergere