luni, 26 noiembrie 2018

DESPRE LUCRURILE SIMPLE (48) - VISĂRII (P)

Se ia un borcan și sub capacul lui se depozitează pe bilețele toate fericirile anului. Sau se ia un blog și i se dă misiunea asta. Ia să mai completez c-o liniuță planul lui 2016/2017/2018.

- exerciții de echilibru: a se identifica cel puțin o fericire în șapte zile curgătoare!

SĂ VISĂM, MARIA MEA!

De când o cumpărat B. Casaceanouă, nici nu mai știu câtă vreme îi dusă d-atunci, o lună parcă,  îl tot întreb pe Google despre policioare, perdele, podele. B. are alte întrebări pentru Atoateștiutorul lui: motosapă, felinare, picături irigare. 


Prioritatea priorităților pentru mine este camera din care se trece spre alte trei spații închise. Așa o picat: să fie singura disponibilă, dintre cele cinci,  proiectului #Camerameaproprieșipersonală. Nu am nevoie în ea decât de rafturi pentru cărți, un birou pentru laptop ș-un scaun pentru mine. Ș-ar fi bune și niște perdele, asta ca să nu mă citească vecinii direct din Draft, dar nu-i musai. 
Poate că Google m-o pârât la niște oameni care mi-i obsesia  nevindecată  zilele astea căci cum altfel taman acum să primesc propunerea de a visa negru pe alb în cuvinte și colorat în fotografii, a visa ziceam, nu la cai verzi pe pereți, căci i-am pierdut pe toți pe drumul celor 40 de ani adunați acuș, mă-ntorc iară la a visa, a visa decorațiuni și nu de alea din pastă de zahăr, slavă Bunuțului, nu de alea, ci din ASTEA grozave, care trăiesc mai mult decât o clipă!


Pentru Zambetania tânjesc la o cabană din lemn, în grădină, unde să-mi mut toate tigăile și napronașele și aparatul foto și sentința definitivă și irevocabilă și executorie "Mărie, întoarce-te la cratiță și dulcegării, lasă domol cărțile și poveștile, vezi-ți de rețete!". 



Care-i bucuria săptămânii?
Am și banii să-mi cumpăr o parte din ceea ce visez (taman v-am arătat prin fotografii). Cum de?! Întâmplarea întâmplărilor întâmplătoare face să am cadourile în bani necheltuite încă. Mulțumesc prietenilor mei care nici nu s-au gândit că astfel îmi fac cel mai frumos dar. Să mai zic? Aniversarea lui 40 mi-o căpătat mulți bani. Cică-i rău să-mbătrânești. Serios?! Fac o listă și pentru 41 repede.  

De aș fi obligată să scriu un top al celor 4 obiecte, aș nominaliza pe primul loc dulapul pictat manual, dar nu-mi cere nimeni asta, deci n-o fac! Măiculiță, cât este de interesant raftul pentru cărți! De pe tava albastră lipsesc doar ceșcuțele roșii cu buline, ce bine că le am!
Bunuțule, păstrează #alteurgențeurgente pe loc repaus, doară mă vezi ce dorințe am de-mplinit cu bănuții! 

________________
Celelalte fericiri din borcănaș:
38. Dragă Moș Crăciun (ultimul bilețel din 2017 cu trimiteri spre întreaga colecție a primilor doi ani)
39. Muntele
40. G. 
41. ShoeBox
42. 447,01
44. Nedarul
46. Primul maraton
47. Nu singură iară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu