vineri, 26 mai 2017

TRANDAFIRI DIN FONDANT


Oi, ce bucurie fu să nimeresc ocaziune, aniversarea  mamei,  pentru revenit la fondant! Mai fu și ziua lu Ștefănuț, dar acolo e colecție mare de adunat, îmi trebe o săptămână disponibilă, pe care n-o am acuș. 
Am patru kile jumate pe stoc de fondant, abia aștept să văz cum îl mântui.
Din motive de lălăială cruntă, o trebuit să-i fac de la un capăt la altul în aceeași zi pe trandafiri. Nu știu dacă neuscatu pe îndelete îi motivu pentru care s-au tot rupt or doar necalitatea fondantului.

I-am montat pe sârme prea subțiri și-mi fu imposibil să-i aranjez așa încât să se vadă limpede cât sunt de frumoși. Îmi este ușor să usuc ultimele rânduri de petale de-i agăț în jos cu sârmele, dar la tort nu am idee ce voi face cu ele.

Inginerești
  • 150 grame de fondant alb Lumea basmelor
  • colorant pudră vișiniu
  • 4 ore de muncă
  • 9 trandafiri făr de frunze


Mulțumesc, DD, pentru faptul că pe cei adevărați i-ai înflorit la câteva ceasuri după ședința mea foto! Ai făcut treabă bună, și de data asta, aproape la fel de perfecți ca ai mei.



2 comentarii:

  1. CE frumusete !!!Nu cred ca nu sunt reali!Torina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Tori, mi-au ieșit superbi! Mi-au făcut o poftă grozavă și pentru alte culori. Evenimente sunt, dar să văz și timpu disponibil de-l găsesc.

      Ștergere