joi, 12 noiembrie 2015

Rețeta fericirii zambetane, episod de Virtual hug



Maria, ce e în cutia sigilată de pe hol ?! Era acolo și săptămâna ce trecu ...
-  Coletu'  din Dubai, T. !
- Aaaa, ăla cu păru ....
- Nu, ălălaltu, păru o ajuns la studenții mediciniști, m-o sunat să-mi confirme ...
- Și, nu ești curioasă ce ai primit ?!
- Îs, tare îs !
- Păi, deschide-l femeie, de câte zile ai nevoie ?!
- T. se pierde emoția, când îl deschid trebe musai să fac poze și să scriu mulțumescul și nu-i vreme amuș ....
- Eu îl deschid și tu vezi-ți de emoțiile alea să nu le rătăcești !



Și,  așa,  într-o sâmbătă  pe-nserat, la jumatea toamnei după cum o decretat T., în bucătăria cea mov o aterizat Moș Crăciun.

- Maria, ce-o fi semințele astea negre ?!
- Îs de busuioc ...
- De unde știi tu că așa se traduce sabja ?!
- Întreabă-l pe Google, T. Necredinciosu !
- Uite, în arabă nu apare, ce limbă poate fi?!
- Una pe care o cunoaște Cerasela, ea mi-o zis c-o să fie și semințe de busuioc ...

Regulamentul provocării aci la Crisa
Uf, din septembrie tot gândesc mulțumescul ăsta! Ba nu fu vreme de poze, când fu vreme de poze nu fură trandafiri la Lidl, când apărură trandafirii cheriră pozele darurilor, noroc cu apropierea lu' 15, data limită, care mă forțează să depășesc condiția de multiplă proastă organizare.

Luna aceasta (luna lu' Virtual hug începe pe 15 și se sfârșește pe 15 următor), este gazdă de provocare Laura, căreia-i mulțumesc.

Așa cum am scris în primul episod de bucurie zambetană, aci  arhivat la  2012, tare mă mai fericesc  darurile ce ajung la mine cu  bogdaproste  de peste mări și țări.

Mulțumesc, Cerasela! De-aș fi știut eu în urmă cu doi ani câtă bucurie și ce om fain îmi va aduce Cutia misterelor... He, he, he, cât drag am investit eu în proiectul tău încă din prima clipă făr să am habar că intersecția noastră reală e atât de posibilă! Nu ne-o ieșit în  vara asta, da' se va întâmpla în  astă viață, las io aci scrisă promisiune!

-  Maria, când faci un dulce cu petale de trandafir ?! Da'  cu lavandă ?! Știi că ești obligată acum, nu ?!
-  Da, T., tre să-mi urmez soarta crudă, că doară nu degeaba am  rețete cu d 'aste ingrediente salvate de vro jumate de an!

7 comentarii:

  1. Te-ai tuns????????????
    Ai adunat in jurul tau o gasca de femei tare faine si inimoase. Esti o norocoasa Mariuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haidi bre Crisule așa mă cunoști tu pi mini, cum să mă tund ?! O trecut abia un an de când îmi tot propun asta :))) Mama Ceraselei mi-o trimis din neatenție întâi coletul care era pentru perucile copiilor cu cancer, ceea ce pe dânsa o îngrozit-o și pe mine m-o amuzat.

      Ștergere
  2. Woow, multumesc mult pentru trandafiri. Daca ai sti de cate ori am vrut sa-mi cumpar un buchet din Lidl, apoi cand ajungeam in dreptul lor zgarcenia din mine ma oprea. Iti tare multumesc, buchetul asta de trandafiri m-a cucerit de cand l-am vazut. Cat despre restul nu am cuvinte, iar daca vara asta am ratat intalnirea cu tine sper ca data viitoare sa imi organizez mai bine timpul si sa nu se mai intample. Abia astept sa vad ce bunatati ai sa faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. Vad ca Posta Romana a reusit sa faca ceva ce Air Serbia nu a facut, nu ca aia ar fi mai breji ;)

      Ștergere
    2. De cel puțin 3 ori am bătut toți lidălii din oraș după trandafiri, exact când eram împăcată cu gându că-i fac din fondant, i-am găsit! Și eu abia aștept să încep misiunea rețetelor netestate, după ce bifez Cutia misterelor de luna asta.

      Ștergere
  3. La tine a venit mos Craciun mai devreme?!
    Cand vei folosi lavanda s-o folosesti cu ,,masura''-am zis:-) :-) :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit despre lavandă că-i subțire granița între produs comestibil și gust de săpun :)

      Ștergere