luni, 9 noiembrie 2015

Daisy Duck din fondant



Spre deosebire de Mickey, Minnie și Donald pe care-i mai bibilisem în 2013, Daisy fu la prima facere. Cum deja era al patrulea personaj din Clubul lui Mickey Mouse - îi voi publica în  zilele următoare pe Donald și Minnie -  am decis că-i prea mare experiența să nu fiu în stare de meștereli făr de tutorial.
Am avut în fața ochilor materialul Clarei Altomare (ca și-n cazul celorlalte personaje), ăsta, dar m-am folosit de el pentru a obține o poziție mai potrivită tortului meu. Mi-s tare, tare mîndră de toată operațiunea asta numită "3 ani de Teo"! Din punctul meu de vedere Daisy este cea mai nereușită, dar cum i-am refăcut de 5 ori ciocu și de 3 ori ochii, îs liniștită cu neperfecțiunea ei.



Inginereștile:
- integral fondant de marshmallows
- are 130 grame
- 12 cm lungime
- am lucrat 4 ore

În arhivă deja Mickey - aici
- pân să-mi atragă atenția G. că are urechile foarte mici nici nu băgasem de seamă, nicio clipă n-am avut în vedere acest aspect definitoriu pentru personaj

4 comentarii:

  1. Cred că cel mai greu e sa-ți ,, imaginezi " proporțiile la figurine...spor la treaba și așteptăm. ..torturile. Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, nu am pic de simț pentru ceea ce fac, nu am idee cum e firesc să stea încheietura mâinii, în ce direcție tre să se ducă laba, eu mă minunez de mine tocmai pentru că le nimeresc orbește, când le nimeresc desigur. Ștefănuț mi-o transmis deja că am reușit un Mickey Mouse vampir, deci îmi trebe psiholog să nu mă prăbușesc când oi auzi toate verdictele celor 2 analiști. Torturile s-au reportat pentru 22 noiembrie, dar vineri îl public pe cel cu peștele, sper!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti asigur consiliere psihologics gratuita!!1FFFFF frumoase figurinele!!!!!!!IMi place si movul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-i gratis, primesc, Tori! Te-o păcălit movul eșarfei, al fondantului e urât din păcate. Te aștept mâine la Minnie Mouse! Acuș mă duc să-ncerc 2 porți.

      Ștergere